Najczęściej Zadawane Pytania

  • OD CZEGO ZACZĄĆ ZAŁATWIANIE POGRZEBU?

    Pierwszą najważniejszą czynnością, jaką należy wykonać to uzyskanie aktu zgonu. Odbywa się to poprzez wezwanie lekarza, który wyda kartę zgonu. Z taką kartą należy udać się do urzędu, który wyda akt zgonu.

  • CO ZROBIĆ, JEŚLI ŚMIERĆ NASTĄPI Z DALA OD RODZINNEGO MIASTA?

    Zakład Pogrzebowy „Matuszak" oferuje transport i przewóz osoby zmarłej z dowolnego miejsca na terenie kraju bądź za granicą.

  • JAKIE DOKUMENTY SĄ NIEZBĘDNE DO ZORGANIZOWANIA POGRZEBU?

    Dokumenty, które są niezbędne do zorganizowania ceremonii pogrzebowej: 1. Karta zgonu, która jest dokumentem stwierdzającym zgon. Jest to konieczny element, wydawany przez lekarza. 2. Akt zgonu, dokument wydawany w następnej kolejności przez Urząd Stanu Cywilnego.

  • CZY MOŻNA ZORGANIZOWAĆ ŚWIECKI POGRZEB?

    Tak. Zakład pogrzebowy „Matuszak" oferuję Mistrza Ceremonii, który poprowadzi całą uroczystość zgodnie z tradycją. Różnicę takiej uroczystości stanowi jedynie brak osoby duchownej oraz zmiana akcesoriów funeralnych.

  • SKĄD WZIĄĆ ŚRODKI PIENIĘŻNE NA POCHÓWEK?

    Pieniądze przeznaczone na zorganizowanie pogrzebu są częściowo zapewniane przez Skarb Państwa w formie tzw. zasiłku pogrzebowego. Kwota zasiłku zwykle wystarcza na organizację podstawowej uroczystości pogrzebowej.

Koszyk na zakupy